thema-overzicht1321617-6-2018 00:05:56973htmlFalseaspxWelkomstpagina
onze-experts1321817-6-2018 00:05:56532htmlFalseaspxWelkomstpagina
Contact1322017-6-2018 00:05:56352htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Contactformulier1322117-6-2018 00:05:5677htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Disclaimer1322217-6-2018 00:05:56334htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Over SLO1322517-6-2018 00:05:56348htmlFalseaspxSLO heeft als nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling een publieke taakstelling in de driehoek beleid, praktijk en wetenschap. SLO heeft een onafhankelijke, niet-commerciële positie als landelijke kennisinstelling en is dienstbaar aan vele partijeWebsite artikelpagina
Uw reactie is succesvol verzonden1322617-6-2018 00:05:5611htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Reizen door de oudheid2710217-6-2018 00:05:5640htmlFalseaspxIntensieve cursusreis en mastercourse voor leraren naar Macedonië. Rijkdom, macht en identiteit.Agendapagina
Uitdagend gedifferentieerd vakonderwijs4202617-6-2018 00:09:0210htmlFalseaspxIn dit boek wordt een praktische toolkit aangereikt waarmee je je onderwijsrepertoire van gedifferentieerd uitdagende lessen kan uitbreiden.SLO Duiding2016<p>In dit boek wordt een praktische toolkit aangereikt waarmee je je onderwijsrepertoire van gedifferentieerd uitdagende lessen kan uitbreiden. Kenmerkend voor deze benadering is dat voor elke stapsgewijze vernieuwing telkens bestaande lesonderdelen als uitgangspunt worden genomen. Door omdraaien en selectief weglaten van bestaande lesonderdelen kan iedere les snel en eenvoudig gedifferentieerd uitdagend gemaakt worden. Met voorbeelden uit vrijwel alle vakken.​​​​</p>
Vakspecifieke Trendanalyse Klassieke talen 20151343617-6-2018 00:05:56htmlFalseaspxWebsite artikelpagina