thema-overzicht1321612-8-2018 00:04:391010htmlFalseaspxWelkomstpagina
onze-experts1321812-8-2018 00:04:39588htmlFalseaspxWelkomstpagina
Contact1322012-8-2018 00:04:39395htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Contactformulier1322112-8-2018 00:04:3986htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Disclaimer1322212-8-2018 00:04:39382htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Over SLO1322512-8-2018 00:04:39391htmlFalseaspxSLO heeft als nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling een publieke taakstelling in de driehoek beleid, praktijk en wetenschap. SLO heeft een onafhankelijke, niet-commerciële positie als landelijke kennisinstelling en is dienstbaar aan vele partijeWebsite artikelpagina
Uw reactie is succesvol verzonden1322612-8-2018 00:04:3911htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Reizen door de oudheid2710212-8-2018 00:04:3940htmlFalseaspxIntensieve cursusreis en mastercourse voor leraren naar Macedonië. Rijkdom, macht en identiteit.Agendapagina
Uitdagend gedifferentieerd vakonderwijs4202612-8-2018 00:06:2110htmlFalseaspxIn dit boek wordt een praktische toolkit aangereikt waarmee je je onderwijsrepertoire van gedifferentieerd uitdagende lessen kan uitbreiden.SLO Duiding2016<p>In dit boek wordt een praktische toolkit aangereikt waarmee je je onderwijsrepertoire van gedifferentieerd uitdagende lessen kan uitbreiden. Kenmerkend voor deze benadering is dat voor elke stapsgewijze vernieuwing telkens bestaande lesonderdelen als uitgangspunt worden genomen. Door omdraaien en selectief weglaten van bestaande lesonderdelen kan iedere les snel en eenvoudig gedifferentieerd uitdagend gemaakt worden. Met voorbeelden uit vrijwel alle vakken.​​​​</p>
Methodes voor de bovenbouw voor LTC en GTC1322812-8-2018 00:04:39452htmlFalseaspxPer 1 augustus 2014 zijn de nieuwe vakken LTC en GTC ingevoerd in de vierde klas van het gymnasium. Daarmee is het vak KCV (weer) geïntegreerd in de beide talen. In 2017 zijn LTC en GTC in de gehele bovenbouw tot en met het eindexamen ingevoerd.Website themapagina